22.07.2017

Dragi participanti,

va felicitam pentru terminarea cu bine a triatlonului!

Ne bucuram sa primim parerile voastre (atat negative, cat si pozitive) prin email la adresa office@triatlon.info.ro sau pe Facebook. Le vom citi si analiza cu atentie, astfel incat la urmatoarea editie, in 2016, sa puteti spune „a fost mai bine ca anul trecut!”.

Multumim lui Dumnezeu ca ne-a binecuvantat cu o vreme superba si va asteptam cu drag in 2016.

Rezultatele finale pot fi descarcate de aici:

Rezultate Finale 2015

VIDEO

Stiri, Antena 1, 13-06-2015

Octybest:

Totdeauna gata!

POZE

Donez amintiri (Radu Cristi): album 1, album 2, album 3, album 4

Cazare la pensiune: inot, ciclism 1, ciclism 2, ciclism 3, alergare, triatlonul copiilor

Furculesteanu Daniel: album 1, album 2, album 3

Liviu Chirila: album

Madalina Georgescu: album

Traian-Cristian David-Matei: album

Cum a fost?

„Vremea a fost superba pentru concurs, poate temperatura putin prea ridicata spre pranz.

Festivitatea de premiere a avut loc la Baza Turistica Buftea, un complex dotat cu piscina pe malul lacului, perfect pentru relaxarea concurentilor si a insotitorilor acestora.

Inedita a fost organizarea unui triatlon pentru copii, care au participat intr-un numar impresionant, drept dovada ca acest sport are viitor in tara noastra.”

Federatia Romana de Triatlon, 14.06.2015, text integral: aici

*****

„La Buftea, triatlonul a devenit o tradiţie. E una dintre emblemele spectaculoase ale ospitalităţii oraşului, frumos aşezat şi gospodărit. Edilii săi au orânduit competiţia şi în acest an, împreună cu parteneri, sponsori şi participanţi amatori sau profesionişti – dăruiţi ideii de mişcare în aer liber, pentru toţi. E chipul atât de necesar întreţinerii unei vieţi sănătoase, indiferent de anii şi ocupaţiile oricui.”

Jurnalul de Ilfov, 16.06.2015, text integral: aici

IMPRESII ALE PARTICIPANTILOR:

Triatlon Buftea este un concurs organizat cu multa pasiune de prietenii de la Pegas si asta se vede. Oamenii isi dau de fiecare data silinta sa faca cat mai multe cu resurse putine, sa implice copiii, sa sprijine si fenomenul feminin in acest sport inca nou pentru Romania si sa ne stranga la un pahar de apa rece dupa cursa ca sa ne simtim bine. Intotdeauna mi-au placut evenimentele organizate de acesti baieti, felicitari!

Text integral: DragosCiobanu.ro

*****

Sunt foarte multumit si consider ca evenimentul in ansamblu a iesit mai bine decat prima editie.

Text integral: CristiMatei.com

Per total sunt multumit de rezultat, de organizare si imi pare nespus de bine sa observ din ce in ce mai multi copii la competitiile de triatlon din Romania!

Sorin Boriceanu

*****

Ce mi-a plăcut la organizare

– Merele! Au fost delicioase, cred că am mâncat vreo patru, cinci după ce am terminat concursul. Erau verzi, tari, zemoase şi dulci.

– Pepenele! Am luat două, trei felii de pepene roşu, mi-au mers direct la suflet.

– Locul unde a avut loc premierea, adică Baza Turistică Buftea este un complex turistic şi de agrement, amplasat pe malul lacului Buftea

– Faptul că au fost publicate rezutatele foarte rapid, în aceeaşi zi, dar şi publicate la faţa locului, unde au putut fi consultate la cald.

Ce nu mi-a plăcut la organizare

Nu mi-a plăcut, şi nu cred că am fost singurul, faptul că a durat foarte mult premierea sportivilor. A început cu întârziere, ceea ce a fost de înţeles, că mereu apar situaţii neprevăzute, dar până s-a terminat mi s-au lungit urechile de foame. Eram şi obosit, era foarte cald şi nu-mi doream decât să ajung acasă.

Biciclistul .ro  (nr. 171)

*****

Eu n-am sesizat nici o problema tehnica, asa ca organizarea a fost brici. Multumim!

Mihai (nr. 141)

Felicitari pentru organizare, eu m-am simtit bine si mi-a placut.

Cu siguranta se poate si mai bine asa ca ne vedem la anul.

Multumesc,

Doru (nr. 50)

*****

Multumim pentru un eveniment memorabil, la care ne-am simtit minunat, alaturi de ceilalti participanti si de sustinatori.

Singurul of pe care il am este ca ne-ati lasat un pic cam singuri, nesupravegheati in apa…la un moment dat, eu am deviat usor de la traseu, si m-am panicat, nefiind nimeni in preajma, pierzand astfel ritm si timp. Apoi, la final, am iesit foarte greu din apa pt ca am stat la coada la scari….

Ar mai fi ceva…legat de numărul de concurs Atașat la bicicleta. Știți si voi cat cheltuim pe biciclete si elemente aerodinamice, pentru a câștiga câteva minute, iar numerele de concurs au fost imense!!! stricând toată aeordinamica, indiferent unde încercai sa-l prinzi.

Poate la ediția următoare, numerele de concurs pentru bicicleta vor fi mai mici!

In rest, toate bune…

Ne vedem la anu!

Daniel (nr 185)

*****

In primul rand felicitari pentru un concurs reusit.

As incepe cu faptul ca timpul meu de alergare nu e 32 de minute si vreo 64… (ar tre sa ajung ultimul in clasament, ca am si terminat ultimul).. Posibil sa fi incuracat senzorii deoarece in timpul probei de bicla am reintrat in zona de tranzit sa imi repar o pana. Legat de pana e probabil 99% vina mea, dar ar fi fost dragut sa fie o pompa sau si alte lucruri la dispozitie pentru cei mai putin dotati… totusi e concurs de amator. Dar cum am zis e vina mea. Legat de asta am ramas dator cu 12 lei celor cu magazin acolo pt o camera … tot legat de ce era in zona de concurs… cei care aveau geluri le-au pus la vanzare la 9:55… Deci iarasi pentru cineva care nu era aprovizionat iarasi de rau… anul trecut stiu ca nu a fost problema asta… si a fost si incalzire 🙂

Inotul: totul ok (poate scara un pic mai lunga dar nu au fost probleme)

Bicla: traseu scurt (dar stiu si inteleg de ce)… totusi s-a mers fff mult in plasa… nu e pe gustul meu, ar trebui specificat clar… e voie sau nu e voie asta… formularea se recoamnda sa nu, nu este excelenta….eu am facut pana ferindu-ma de un convoi… bine iarasi e vina mea nu am fost in pericol de ei.

Daca pana acuma totul sunt doar chestii minore si subiective la alergare chiar consider ca au fost probleme: Traseul de anul trecut a fost mult mai ok, prin parc, si cred ca ar fi f buna revenirea la el… stiu ca se intersecta cu cel de bicla acest si probabil de aceea a fost schimbat… Avand in vederea caldura de pe traseu parcul ar fi fost o binecuvantare…. Continuand la traseul de anul acesta, deoarece am facut o pana( si am revenit in traseu dupa o ora), eram cam penultimul la alergare, pot sa zic ca ultimele 2 ture treceau multe masini pe langa mine, unele chiar in viteza, punctele de alimentare au ramas fara apa la un moment dat…. Lucru dezastros in conditiile de ieri… Pot sa zic ca oarecum m-am simtit abandonat pe traseu, si nu numai eu si si ceilalti ramasi pe traseu care erau evident la capatul puterilor, de 2 ori am dat apa mea altor concurenti aflati in stare mai rea ca mine… apa luata de la localnici in unele cazuri… La final punctul de realimentare era inchis si el… Stiu ca am terminat aprope de ora limita… dar oricum nu e ok, … de asemenea probabil ar fi fost bine sa fie si altceva decat apa pe traseu, un isotonic o banana samd…. ca erau doar la final…

In mare totul a fost bine, mai putin alergarea…

Numai bine, Marius (nr 47)

*****

Va felicit pentru organizare. Pentru mine a fost primul triatlon la care am participat, reusind un bun loc 31 la general la Sprint si locul 2 la categ mea de varsta. Am vazut cu aceasta ocazie unde am gresit si ce imi lipseste (in primul rand o bicla mai rapida, am participat cu un MTB care pe langa ce a fost acolo a cam fost pistol cu apa).

Va recomand pentru editiile urmatoare sa aveti oameni la balize ptr ca la proba de inot au fost destui care nu au ocolit prima baliza,taind coltul intr-un mod de-a dreptul grosolan.

Ce s-a intamplat cu timpul de la inot? Pe listele initiale afisate la Baza Sportiva dupa proba eu am avut in jur de 24 min si acum pe listele de pe site apar cu 17.51. Oricum daca, initial a fost o greseala si timpul real este cel de pe site, nu pot decat sa ma bucur. (RASPUNS din partea organizatorilor: s-au scazut acele 7 minute, diferenta intre startul la traseul Olimpic si traseul Sprint)

Inca o data FELICITARI si va promit ca sigur o sa ne mai vedem.

Eduard (nr 194)

*****

Inot:  Startul a fost putin ciudat, in sensul ca la numaratoarea inversa, erau deja cativa inotatori care erau deja plecati. Totodata, ce ar fi putut impiedica un concurent de la sprint sa plece odata cu proba olimpica (cu 5 minute inainte)? (RASPUNS: era in dezavantajul lui, deoarece ar fi trebuit ca la a doua baliza sa continue pe traseul de la proba olimpica. Daca facea stanga si inota spre iesirea din apa, ar fi fost descalificat)

Eu cred ca cele 2 starturi puteau sa fie decalate intre ele cu 15 minute, ca sa nu apara probleme de arbitraj sportiv dupa cursa. Totodata, erau foarte necesari niste voluntari/ salvamari la toate balizele, fiecare cu fluier, pentru ca au fost f multi concurenti care au taiat traseul si nu au mers pana la ultima baliza. Mi s-a parut lipsa de respect a acelor concurenti, fata de noi restul cei care am mers pana la ultimul checkpoint cat si fata de competitie. Apropo, scara de la coborarea/ urcarea in lac a fost chinul de pe lume, ii lipsea o treapta, trebuia sa ne ajutam intre noi concurenti sau sa ne dea o mana de sus cineva de pe margine.

Bicicleta: Nici un punct de apa in 4 * 10 = 40 de km. Not ok. Totodata, un punct de prim ajutor la jumatatea traseului sau la capat ar fi intotdeauna binevenit. (RASPUNS: era o ambulanta la inceputul turei de ciclism) In alta ordine de idei, dupa ce am cazut cu bicicleta, nu s-a oprit nici un ciclist sa ma ajute sau sa ma intrebe daca sunt bine, dar asta nu mai tine de organizarea concursului:)

Alergare: Cum eu am ajuns f tarziu in alergare, am avut apa doar pe prima tura din 4 ture. Eu, nu am patit nimic, de bine de rau, dar am inteles ca pustoaica aia cu care am alergat 3 ture de la stafeta a ajuns la ambulanta. Daca lipsa unui punct de apa la bicicleta nu era chiar vital (probabil fiecare ciclist a avut macar un bidon), aici a fost vital.

Cronometrare: timpul de la inot contine si T1, iar timpul de la bicicleta contine si T2? Motivul pentru ca eu intreb este ca eu am iesit din apa inaintea lui Liviu, dar apar cu un timp la inot mai mare decat el.

Multumesc,

Alex (nr 105)

Ce mi-a placut:

–          Inceperea competitiei cu proba copiilor, fiind la inceput au avut multi spectatori si multe incurajari;

–          Ati reusit sa va tineti de orele de start anuntate;

–         Lipsa numerelor/alocarii in zona de tranzit, desi a creat putina confuzie, dar parca e mai bine sa-ti alegi locul;

–         Nu ati stresat lumea cu atentionari privind mersul “la plasa”, cu toate ca e un sport individual si s-a cam exagerat fiind trenuletze si de 20 de rutieri;

–         Toti voluntarii (cel putin asa am simtit eu) te incurajau;

–         S-a interupt microfonul cand vorbea primarul (glumesc este foarte important sprijinul Autoritatilor locale);

–         Festivitatea de premiere: relaxata.

Ce cred ca ar trebui imbunatatit:

–         Bucla de bicicleta putin mai lunga (7km in loc de 4 ar fi foarte bine) si daca s-ar putea sa nu fie pe aceeasi strada (adica sa nu ai intoarceri in loc) pt ca mai schimbi peisajul si se previne mai usor mersul la plasa

–         Zona de transit oarecum separata de zona de finish, toti spectatorii stateau la gardurile de la zona de tanzit si la finish erau doar concurentii, oficialii si voluntarii – nu prea simteai ca termini;

–         Inca un punct de hidratare la alergare (eventual in locul de intoarcere) personal am venit hidratat de la bicicleta si din T2 si nu am avut nevoie de apa la primul punct, dar as fi dat 100 de lei pe o sticla de apa pe la jumatatea primei ture;

–         Mariti taxa de participare (cu 20 sau 30 de lei) si astfel poate reusiti sa achizitionati niste medalii si tricouri care chiar sa-ti ramana ca amintire (f ok casca de inot), cum sunt cele de la Mamaia -2014;

–         Diplome in format electronic.

Sper sa ne vedem cu bine in 2016.

Dragos (nr 200)

*****

Multumim lui Dumnezeu ca exista oameni ca voi care organizeaza asa

concursuri frumoase! Eu sunt de parere ca a fost mai bine ca anul trecut

(2014), m-am simtit excelent. Distantele au fost la virgula si organizarea

fff buna. Mici dificultati apar mereu, dar e bine sa le intelegem si sa le

depasim cu zambetul pe buze!

M-am tot gandit la ce ar trebui schimbat pentru apropierea de

perfectiune: singurul lucru care imi vine in minte: inca 2 porti de

cronometrare (una la iesire din apa, una la iesire spre alergat) – dar asta

inteleg ca cere buget mai mare, sper sa il obtineti cat de curand. In rest

nu stiu daca as schimba ceva (poate o premiere din 10 in 10 ani…dar asta

tine de FRTRI).

Multa sanatate,

Andrei (nr 198)

*****

In primul rand felicitari pentru faptul ca reusiti sa tineti acest concurs in viata.

Ne dam seama cat este de greu intregul proces de organizare dar observam ca o mana de oameni reusesc acesta minune. Trebuie sa recunoastem ca orice ar fi orice concurs de triatlon e o mica minune.

Ne bucura ca acordati atentie copiilor si desi este o resposabilitate uriasa il faceti cat se poate de bine.

Cu permisiunea dvs. voi face cateva observatii „pentru ca in 2016 sa fie mai bine”

1. Ridicarea kiturilor. Pentru colegii baiatului meu am fost rugat sa ridic eu kiturile Apoi a aparut acel email si ati precizat ca nu se ridica decat personal de catre parinti. Am mobilizat vineri seara 7 parinti iar la fata locului un club isi ridica kiturile fara nicio problema sau certificate de nastere.

2. Iesirea din apa. Desi nu sunt multi (si ati avut inspiratia sa decalati fete si baieti) nu se pot „intinde” atat de mult pe luciul apei incat le iesire sa nu se astepte la urcare. Se anuleaza avantaje sau se creeaza altele si e frustrant pentru ei. Cei mai multi dintre ei trateaza sportul acesta cu maxima seriozitate. Poate daca chiar erau 200m era mai bine ca se mareau distantele intre ei. Stiu ca e greu dar poate reusisti o iesire „la nivel”. Am mai avut problema asta si la Tulcea, iar acolo a fost si mai rau.

Fiul meu nu a fost avantajat sau dezavantajat de situatie. Vorbeam principial

Exemplu :

10333790_1622576411291559_4070325669256260041_o

Sper ca nu v-am stresat prea mult cu raspunsul meu si sper ca in 2016 sa venim din nou la Buftea si la Duathlon si la Triathlon si suntem convinsi ca va fi mai bine.

*****

– in ansamblu concursul si organizarea au fost reusite

De imbunatatit:

– iesirea din apa: cele 2 scarite (cu prima treapta la nivelul apei) au fost destul de incomode: eventual o rampa provizorie mai lata, in dreapta pontonului (unde malul era mai putin abrupt) ar fi fost mai utila

– numerotarea locurilor in zona de tranzit (cu numerele concurentilor) – a fost un mic moment de confuzie la inceput, cand fiecare isi cauta locul si nu stia incotro sa o apuce.

– mai multe puncte de alimentare pe traseul probei de alergare (avand in vedere ca a fost foarte cald afara si aproape tot traseul prin soare)

– portocale la punctul final de alimentare/la finalul cursei – si pepenii au fost o idee foarte buna, dar citricele sunt excelente (parerea mea ca portocalele sunt cele mai bune pentru refreshment)

In rest, toate bune si astept si evenimentul de la anul.